Sådan ansætter vi

Vi ved godt, at det at søge et nyt job er lidt som at træde ud i det ukendte - og det er altid lidt skræmmende. Så lad os udfylde nogle af hullerne for dig ved at fortælle om vores BigCommerce-ansættelsesproces.

Vi starter med to kategorier

Når vi vurderer en ansøgning, kigger vi på to forskellige kategorier af information om dig:



  • Kategori 1: Teknisk erfaring og færdigheder. Din erhvervserfaring, uddannelse, færdigheder … alt det, der teknisk set kvalificerer dig til rollen.
  • Kategori 2: Den måde, vi er sammen på – hver dag. Disse adfærdsmønstre er centrale for at være en god kollega, de hjælper os med at leve op til vores virksomheds værdier og er med til at beskytte vores kultur.

Hvad vi lægger i hver kategori

Når vi ser på din tekniske erfaring og kunnen, vurderer vi, om du har det, der skal til for at få succes i jobbet. Vi bruger den personlige kategori som en slags lakmusprøve for at sikre, at vores kultur er i harmoni på tværs af vores kontorer verden over.



Det betyder ikke, at vi ikke vil have folk, der tænker anderledes. Vi elsker forskellige input og ideer fra alle samfundslag. Vi har snarere nogle centrale overbevisninger, som vi ved skaber et vellykket og lykkeligt arbejdsmiljø. Så vi har brug for, at vores folk også tror på dem, så vi kan fortsætte med at udrette noget ekstraordinært.

Start rejsen med os

Du kan forvente en enkel proces i 6 trin fra os. Og hele vejen igennem er vi super engagerede i at holde dig involveret og styre dine forventninger. Hvis der er forsinkelser, giver vi dig besked. Vi forstår, at denne proces kan være lidt nervepirrende, uanset hvor langt man er nået.

Trin 1: Tjek vores ledige stillinger

Du har sikkert allerede gættet det, men alt starter med, at du udforsker karrieresiderne og beslutter, om BigCommerce er noget for dig! Hvis du har lyst til at bidrage med noget ekstraordinært, så find en rolle, der passer til dig, og send os din ansøgning.

Trin 2: Vi starter med dig

Et medlem af vores talentudviklingsteam vil gennemgå din ansøgning. Hvis du er et godt match, arrangerer vi en uformel samtale med dig (enten via telefon eller videochat), hvor vi kan tale om muligheden og se, om du har lyst til at gå videre.

Trin 3: Vis os, hvad du kan

I nogle tilfælde anvender vi en kompetencevurdering for at få en forståelse af, præcis hvad du kan. Det er din chance for virkelig at vise hvad du kan, så genopfrisk din viden og vis os præcis, hvordan du matcher med kategori 1.

Trin 4: Hyggeligt at møde dig

Hvis du klarer dig godt i din kompetencevurdering, inviterer vi dig til en personlig samtale (også her kan der være tale om et videoopkald). Du kommer til at møde ansættelsesteamet bag din specifikke rolle, og det er den perfekte chance for dig til at vise os, hvordan du matcher Kategori 1 og 2. Lad dit talent skinne igennem!

Trin 5: Har vi et match?

Når vores team har gennemgået dit interview og din kompetencevurdering, træffer vi en beslutning om ansættelse. Hvis det er et ja fra begge sider, giver vi dig besked om vores beslutning og de næste skridt!

Trin 6: Kom og vær med!

Din første dag kommer, før du ved det! Om du kommer til at give hånd i virkeligheden eller ringer op via videoopkald, kan vi ikke helt sige. Men vi holder os i nærheden af dig i de første uger og måneder med en detaljeret introduktions- og onboardingplan. Vi hjælper dig med at føle dig velkommen, godt tilpas, forbundet med de rigtige mennesker og klar til at slutte dig til os, når vi gør noget ekstraordinært sammen.

Nogen spørgsmål?