Ofte stillede spørgsmål

Abonnementer

Jeg vil gerne skifte til BigCommerce. Hvordan får jeg mine data overført?

Det er nemt at importere kunder, produkter, billeder og varianter til din BigCommerce-butik fra en standard CSV-fil. Læs vores brugervejledninger for at gøre det selv, eller læs mere om vores datamigreringstjenester og overførselsapps, der kan overføre dine data for dig.

Er mine data sikre?



Din butiks sikkerhed og oppetid er vores førsteprioritet. Vi beskytter dit websted og dine data med den samme sikkerhed og kryptering, som de store banker bruger, og vi har en gennemsnitlig oppetid på 99,99 %.



Kan jeg bruge mit eget domænenavn?

Helt sikkert. Hvis du ikke har købt et domænenavn, kan du købe et gennem os. Hvis du allerede har et domænenavn, så hjælper vi dig med at konfigurere det til brug med dit BigCommerce-websted.



Har jeg brug for mit eget SSL-certifikat?

Alle abonnementer leveres med et gratis SSL-certifikat og HTTP'er på hele webstedet. For avancerede SSL-funktioner anbefaler vi at købe et premium SSL-certifikat (hvilket du kan gøre fra os). Du kan også købe og installere en tredjeparts SSL, hvis du er en Pro- eller Enterprise-kunde.



Har BigCommerce transaktionsgebyrer?



Nej. Vi tror på fair, gennemsigtige og forudsigelige priser. Vi opkræver ikke transaktionsgebyrer oven på abonnementer eller baseret på hvilken betalingstjeneste du bruger.

Vil jeg blive opkrævet moms på mit BigCommerce-abonnement?

På grund af juridiske overholdelseskrav, vil der blive opkrævet moms på dit abonnement og andre tjenester eller produkter købt fra BigCommerce i overensstemmelse med de lokale love og regler

Tilbyder I en gratis prøveperiode?

Ja, vi tilbyder en fuldt funktionel 15-dages gratis prøveperiode, hvor du kan teste BigCommerce og opbygge dit websted. Du behøver ikke at indtaste nogen betalingsoplysninger for at tilmelde dig; der er ingen forpligtelse og ingen risiko. Prøv BigCommerce gratis.

Kan jeg opgradere fra den gratis prøveperiode til et betalt abonnement?

Du kan til enhver tid opgradere ved at klikke på knappen Vælg et abonnement øverst på kontrolpanelet. Alle dine data (produkter, ordrer, kunder osv.) forbliver intakte, når du opgraderer.

Hvad sker der med min butik ved udløbet af min prøveperiode?

Vi sender dig en påmindelse om at opgradere din butik i slutningen af din gratis prøveperiode. Hvis du vælger ikke at opgradere, opbevarer vi dine data i en kort periode — du skal blot vælge et abonnement for at få din butik op at køre igen. I løbet af denne periode kan dine kunder ikke få adgang til din butik, og du kan kun logge ind for at vælge et abonnement. Derefter slettes din butik automatisk, og vi kan ikke længere gendanne den.

Hvordan fungerer automatiske opgraderinger fra Standard til Plus?

Når din efterfølgende tolv måneders salgsvolumen når op på maksimalt $50.000, opgraderes du automatisk til Plus. Dette giver dig plads til at vokse op til $180.000 i årligt salg og giver øjeblikkelig adgang til funktioner som kundegrupper og muligheden for atgemme en forladt indkøbsvogn.

Hvordan fungerer automatiske opgraderinger fra Plus til Pro?

Når dit salg i de efterfølgende tolv måneder når det maksimale beløb på 180.000 dollars, bliver du automatisk opgraderet til Pro, som starter ved 399 dollars om måneden og giver dig ret til 400.000 dollars i årligt onlinesalg. For hver 200.000 USD i onlinesalg ud over det, vil du blive opkrævet yderligere 150 USD pr. måned.

Hvordan beregnes den efterfølgende tolv måneders salgsmængde?

Det er den samlede salgsmængde, du har behandlet i løbet af de sidste tolv måneder. Hvis du kun har været hos BigCommerce i tre måneder, vil det være den samlede mængde i de sidste tre måneder. Efter et år på BigCommerce, tæller dine seneste tolv måneders salg med i din årlige online salgsvolumen. Denne praksis eliminerer sæsonbestemte spidser og hjælper med at gøre månedlige abonnementsomkostninger forudsigelige.

Hvilke transaktioner tæller med i mine efterfølgende tolv måneders salg/ordrer?

Kvalificeret salg inkluderer produktpris (eksklusiv eventuelle rabatter) samt skatter og forsendelse. Hvis du har aktiveret nogen kanaler via vores kanaladministrator og bruger en omnichannel-partner (fx CedCommerce, Codisto, Feedonomics osv.) til at portere ordrer til BigCommerce ordreadministrator for nem styring, tæller de også som salg / ordrer. Læs mere.

Hvordan beregnes mine efterfølgende tolv måneders salg, hvis jeg ikke sælger i USD?



Salg, der finder sted i andre valutaer end den amerikanske dollar, konverteres til dollars ved hjælp af valutakurser, der er gældende på ordretidspunktet.

Hvor kan jeg se mine efterfølgende tolv måneders salg/ordrer?



Du vil nemt kunne se dine forudgående tolv måneders salg og ordrer fra BigCommerce Kontrolpanel. Du skal blot navigere til “Fakturering” og derefter “Købshistorik”.



Hvis mine forudgående tolv måneders salgsmængder falder drastisk, nedgraderes jeg så automatisk til et lavere abonnement?

Hvis der sker en større ændring i den årlige salgsvolume, skal du ringe til dit BigCommerces faktureringsteam.

Hvad hvis jeg vil have funktioner på et højere niveau, men ikke opfylder grænsen for salgsvolumen? Kan jeg opgradere for at få dem?



Absolut; alle kunder, der er interesseret i avancerede funktioner, successtyring eller andre specialtjenester, kan vælge et højere abonnement uanset årlig ordretælling.

Jeg har flere butikker på BigCommerce. Hvordan beregnes mine forudgående tolv måneders salg/ordrer?



Vi sætter hver butik på et abonnement, der passer til dens volumen.

Opsætning af butik

Kan jeg bruge et underdomæne til min butik?

Ja, du kan godt bruge et underdomæne med din BigCommerce butik. Sådan forbinder du et underdomæne med din butiks adresse.

Sælger I SSL-certifikater?



Det gør vi. Du kan købe et SSL-certifikat ved at gå til Indstillinger > Serverindstillinger > SSL Certifikater i din butiks kontrolpanel.

Kan jeg bruge et SSL-certifikat fra en tredjepart?

Forhandlere på en BigCommerce Enterprise-plan og Pro kan installere et SSL-certifikat fra en tredjepart eller købe et direkte fra BigCommerce. Forhandlere på Standard og Plus kan købe og installere et certifikat fra BigCommerce. Begge indstillinger er tilgængelige under Indstillinger > Serverindstillinger > SSL Certifikater i kontrolpanelet.

Fungerer min betalingsgateway med BigCommerce?

BigCommerce integreres problemfrit med de bedste betalingsløsninger på markedet, herunder PayPal, Sezzle, Stripe, Elavon, Cybersource, Adyen, Klarna, BlueSnap og Amazon Payments. For en komplet liste over support betalingssystemer se her.

Skal jeg have min egen handelskonto?

Det er op til dig. En handelskonto giver dig mulighed for at acceptere kreditkort fra din butik og modtage betalinger direkte til din checkkonto. Hvis du ikke har en handelskonto, kan du bruge en af vores betalingsudbydere.

Hvilken software integrerer BigCommerce med?



BigCommerce integrerer med hundredvis af branchens førende programmer, herunder affiliate tracking, dropshipping, omni-channel lagerstyring, produktanmeldelser og analysesoftware. Tjek alle vores apps og integrationer.

Kan jeg integrere til BigCommerce's API?

BigCommerces åbne arkitektur giver dig mulighed for at oprette forbindelse til næsten enhver del af platform, herunder produkter, kunder, ordrer, betalinger, forsendelser og mere. Se vores udviklingscenter for at få mere at vide.

Er der opkaldsgrænser på jeres API'er?

Standard- og Plus- abonnementer har en grænse på 20.000 API- opkald i timen og Pro-abonnementet har en generøs opkaldsgrænse  på 60.000 API-opkald i timen. Erhvervskunder har ubegrænsede API-opkald. Bedste praksis for API kan findes her.

Er managere for kundesucces tilgængelige for min butik?

Managere for kundesucces er kun tilgængelige for premium Enterprise-kunder. Deres job er at fungere som et dedikeret kontaktpunkt og sikrer din løbende succes på BigCommerce. De vil arbejde sammen med dig for at forstå nøgleproblemer og muligheder og give strategisk og taktisk vejledning til at løse dem ved hjælp af de rige funktioner i BigCommerce-platform og udvalgte partnerteknologier. De vil også sikre din tidlige adgang i betas, lytte til din feedback og arbejde for dine behov inden for murene hos BigCommerce.



Hvis du værdsætter dette serviceniveau, så opfordrer vi dig til at kontakte en salgsrepræsentant på 1-855-884-6731 for at få et udfærdiget et tilbud med administrerede tjenester inkluderet.

Hvad er Express Routing?

Express Routing er tilgængelig for Enterprise-kunder. Når du har brug for teknisk support, prioriteres dit opkald først af vores ekspert-supportteam. For at lære mere om andre eksklusive tjenester til Enterprise-kunder skal du ringe til 1-888-248-9325 for at tale med et BigCommerce-teammedlem.

Hvad er prioriteret support?

Priority Support er kun tilgængelig for premium Enterprise-kunder. Hvis der opstår et problem, får du eksklusiv adgang til de mest erfarne tekniske supportmedarbejdere hos BigCommerce og kommer forrest i supportkøen. Hvis du vil vide mere om andre eksklusive tjenester til Enterprise-kunder, skal du ringe til 1-888-248-9325 for at tale med et BigCommerce-teammedlem.

Konti

Er der nogen kontrakter, der skal underskrives?



Vores Standard- og Plus-planer kræver ingen kontrakt, og du kan til enhver tid annullere. Hvis du gør det, stopper vi med at fakturere dig med det samme. Der kræves heller ingen kontrakt på Pro, medmindre du har forhandlet en særlig sats for højere volumer eller lav gennemsnitlig ordreværdi. Kontrakter er tilgængelige for BigCommerce Enterprise for at sikre, at vi opfylder det serviceniveau, som din virksomhed har brug for.

Tilbyder I refusioner?



Vi tilbyder ikke refusioner, men vi tilbyder en fuldt funktionel 15-dages gratis prøveperiode, som du kan bruge til at se, om BigCommerce er det rigtige for dig. Prøv BigCommerce gratis.

Opret din smukke online butik i dag.