På tværs af førende søge-, social-, annonce-, affiliate- og markedspladskanaler.
BigCommerce's Feedonomics er den bedst bedømte Enterprise-løsning til omnichannel-integration, dataaggregering og -transformation, katalogsyndikation og ordresynkronisering.
Optimer dækningen på Google og Microsoft for at maksimere din placering i søgemaskinerne, øge konverteringerne og sænke driftsomkostningerne. Feedonomics tilbyder 24/7 test, fejlfinding og løbende optimering af ydeevnen i forhold til hver enkelte søgeplatforms specifikke katalog- og skemaregler.
Gør lookalike-publikum, retargeting, influencer- og abonnentmarkedsføring bedre med strømlinet feedoptimering, produktliste og datasynkronisering på tværs af Metas Facebook- og Instagram-butikker, TikTok, Snap og andre førende sociale kanaler.
Optimer og forstærk display-annoncer på tværs af Google, AdRoll, Criteo, Adcrowd og mange flere. Udvid eksponentielt din salgsrækkevidde med førende partnere, herunder Rakuten, Impact, Partnerize, Avantlink, Commission Junction og mere.
Automatiser produktlister og ordrehåndtering på tværs af mere end 180 markedspladser, herunder Amazon, eBay, Facebook, TikTok Shop, Walmart og Target Plus. Forbind med førende platforme til aktivering af markedspladser som Mirakl, der driver mærker som Macy's og H&M.
(Og transformér data på tværs af 70+ andre kanaler som Bazaarvoice, Connexity og mere.)
TikTok
Snap
“Ved at kombinere Feedonomics' data feed management med omnichannel-funktionerne i BigCommerce får virksomheder som Natori en kæmpe mulighed for at udnytte berigede produktdata direkte på nye markedspladser, sociale kanaler og annoncenetværk, hvilket i sidste ende skaber en mere samlet kundeoplevelse.”
Kvalitetsdata er nødvendige for at øge ydeevnen på tværs af kanaler.
*I en Feedonomics-kundeundersøgelse fra 2. kvartal 2023 rapporterede mere end 75 % om op til 50 % eller flere forbedringer i deres omnichannel-konvertering, afkast af annonceudgifter og omsætning. Kilde: Q2, 2023 Feedonomics kundeundersøgelse